вторник, 23 апреля 2019 г.

Савченко: Я не буду в опозиції до нового президента. ВІДЕО

Картинки по запросу савченко


Надія Савченко і її громадсько-політична платформа не перейде до опозиційних сил. Політик підтримує левову частку пропозицій, які пропонує Володимир Зеленський.

Про це в кулуарах парламенту, які транслював телеканал ZIK, заявила народний депутат Надія Савченко.

«Поспілкувавшись з колегами, скажу, що доля законопроекту про мову — дуже невизначена. Проект такий, що потім буде скасований і Венеціанською комісією, і міжнародними правами людини та захисту нацменшин. Важко спрогнозувати, чого слід очікувати в ході голосування. Парубій сподівається на Чистий четвер. Та у мене враження, що ВРУ вміє робити брудні справи навіть у такий день», — наголошує нардеп.

Надія Савченко запевнила, що у скликанні цього парламенту вона буде продовжувати працювати народним депутатом, хоч і судова тягина у її справі досі триває.

«Я залишуся в політиці, і не сама. Представники моєї команди — поруч, це громадсько-політична платформа Надії Савченко. Треба розуміти: незважаючи на те, що в нас перемогла весна, сміх взяв гору над страхом — настав час серйозніше підійти до політики і державотворення», — зазначає нардеп.

Надія Савченко впевнена у тому, що політичні сили нової генерації складуть гостру конкуренцію старим.

«До сил нової генерації увійде «Слуга народу», політична платформа Надії Савченко, можливо, сили Смешка. Будуть і старі політичні сили, які зараз наповнюють парламент, які п’ять років утримували війну, заробляючи на крові. Вони отримали вирок у вигляді сил нової генерації і Зеленського», — коментує нардеп.

Надія Савченко також повідомила про те, чи займатиме сторону опозиції у стосунку до нового президента.

«Я помітила, що старі політичні сили вміють працювати тільки так: домовившись, вони в коаліції, не дійшовши згоди, стають на бік опозиції. У мене не було жодних домовленостей. І я не буду в опозиції. Прочитавши програму Зеленського, помітила багато пунктів, про які заявляла три роки тому», — говорить нардеп.

Надія Савченко перелічує пункти, в яких її погляди збігаються з планами Володимира Зеленського.

«Ще у 2016 році я говорила про пряме народовладдя; референдуми на загально-національному і місцевому рівнях; наголошувала на тому, що земля, надра, повітря, ресурси — усе належить народу. Потрібно це розширювати стовповими законами до Конституції. Я побачила у планах Зеленського те, що треба підтримати. Він назвав розширення Конституції таким простим пунктом, як економічний гаманець громадянина. Я стану в опозицію тоді, коли питання вимагатиме дискусії, компромісу. Я не є з тих політичних сил, які стають в опозицію лише тому, щоб втримати власний електорат», — каже нардеп.



джерело: Zik



               ТАКОЖ ЦІКАВІ ВІДЕО:

ЦІКАВІ ВІДОСИКИ