пятница, 8 февраля 2019 г.

Facebook дозволив стежити за чужими повідомленнями: як користуватися

Facebook дозволив стежити за чужими повідомленнями: як користуватися


Представники Facebook оголосили про нововведення, яке на їхню думку стане корисним будь-якому користувачеві
Facebook оголосив, що починаючи з 28 лютого при натисканні на кнопку «Чому я це бачу» в рекламних оголошеннях користувачі зможуть побачити, хто завантажив їх контактну інформацію для показу таргетированної реклами.
Раніше, коли користувачі цікавилися, чому вони бачать певне оголошення, Facebook показував лише рекламодавця та потенційні дані, які могли використовуватися для націлювання.
Тепер соцмережа буде виводити інформацію про те, коли бренд, агентство або інший партнер Facebook завантажили дані і з ким вони ними поділилися. Зокрема, вони зможуть дізнатися, чи надійшли ці дані прямо з джерела, наприклад, роздрібної мережі, або ж рекламодавець отримав їх через стороннього партнера. Користувач побачить весь ланцюжок дій, що пояснять, як його дані отримав рекламодавець.
Поки в цьому вікні доступна лише інформація про те, яка компанія використовує дані користувача.
Представники Facebook відзначають, що мета нової функції – надати людям більше відомостей про те, як їх дані використовуються для реклами. Нововведення може допомогти соцмережі виявляти агентства і компанії, які отримують контактні дані користувачів не зовсім законними шляхами.
Також раніше повідомлялося, що у соціальній мережі Facebook з’явилися нові можливості, які раніше були доступні тільки Марку Цукербергу – її засновнику. Так, відтепер користувачі зможуть видаляти свої відправлені в чаті повідомлення. Дана можливість буде додана уже в нових версіях додатків Messenger для операційних систем Android і iOS.
Працювати нова функція буде наступним чином. Щоб видалити повідомлення користувачу необхідно буде двічі торкнутися по ньому на екрані свого пристрою. Після цього на ньому з’явиться спливаюче вікно, яке запропонує кілька варіантів дій: видалити відправлений текст для всіх користувачів, які брали участь в переписці, або приховати його виключно для себе (ця функція була доступна і раніше).
При цьому на те, щоб скористатися новими можливостями соціальної мережі, у відправника повідомлення буде усього 10 хвилин часу.


ЦІКАВІ ВІДОСИКИ