Ролики транслюватимуть на телебаченні, в кінотеатрах та в інтернеті.
Міністерство інформаційної політики (МІП) запустило соціальну рекламну кампанію «Європа починається з тебе», в рамках якої українцям побутовою мовою розповідатимуть про Європу та європейські цінності.
Як повідомила прес-служба міністерства, кампанія складається з трьох відеороликів, які будуть демонструватись як соціальна реклама на загальнонаціональних та регіональних телеканалах, у кінотеатрах та в інтернеті.
«Наші ролики побутовою мовою показують пересічним громадянам, що таке Європа і європейські цінності. Ми можемо подорожувати Європою, працювати чи вчитися там, але Україна європейська починається з кожного з нас, причому у абсолютно побутових речах – як ми дбаємо про довкілля, прибираємо за собою, паркуємось, поводимо себе на дорозі тощо», – зазначила Перший заступник міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова.
Кампанію на замовлення МІП розробила креативна агенція GoodMedia. Відеоролики відзняті за участю відомих українських музичних виконавців – «MOZGI», «Время и Стекло» та Мішель Андраде. Скільки коштів міністерство витратило на ці ролики – не повідомляється.